> Uncategorized > Agencja reklamowa – profesjonalne projektowanie graficzne

Agencja reklamowa – profesjonalne projektowanie graficzne

Posted on | Możliwość komentowania Agencja reklamowa – profesjonalne projektowanie graficzne została wyłączona

Projektowanie opakowań to niezwykle ważny krok – trzeba go utworzyć w sposób przemyślany. Opakowanie jest często – jeżeli nie zawsze – pierwszym kontaktem produktu z klientem. A wszyscy wiemy, jak istotne jest pierwsze wrażenie.

Przenigdy nie mamy drugiej szansy, aby zrobić pierwsze złudzenie (zobacz więcej: materiały reklamowe). To, jak zaprojektowano opakowanie, jak zapakowano produkt, ma zasadnicze znaczenie dla budowy u klienta tak zwanej percepcyjnej wartości produktu. Nigdzie indziej schemat graficzny nie wymaga od użytkownika natychmiastowej reakcji emocjonalnej tak jak między półkami. W tłumie konkurujących ze sobą produktów opakowanie musi przyciągnąć uwagę konsumenta, w ułamku sekundy opowiedzieć historię zawartości, wzbudzić zaufanie odbiorcy i przekonać go do wzięcia produktu do ręki i dokonania zakupu.
Projektowanie graficzne – znaczenie
Projektowanie jest jednym z głównych elementów gospodarki cyrkulacyjnej. Jest to sedno cyrkularności. Tradycyjne projektowanie (jak też tradycyjna konsumpcja) ma na celu tylko zaspokojenie potrzeb użytkownika końcowego. Jeżeli już myślimy o projektowaniu dla gospodarki cyrkulacyjnej, musimy poszerzyć nasze horyzonty. Musimy brać pod uwagę nie tylko użytkownika końcowego, ale także wpływ naszego projektu na wszystkie aspekty i interesariuszy. Musimy też zidentyfikować i zająć się wszelkimi niezamierzonymi konsekwencjami naszego projektu. W projektowaniu opakowań na prawdę bardzo często brakuje szczerości w określaniu, czym z dużą uwagą jest oferowany przez nas produkt (więcej: zerknij jeśli chcesz wiedzieć więcej o materiałach reklamowych dla firmy). Jednym z największych błędów projektowych jest przedstawianie produktu jako zbyt doskonałego i raczej nierealistycznego. Na prawdę bardzo często widzimy na półkach sklepowych, że na niektórych opakowaniach znajdują się herbatniki, które są oblane dużą ilością czekolady. Rzeczywiście w tym przypadku najczęściej kupujemy zwykłe herbatniki, a czekoladę musimy bez wątpienia dodać sami. Jest to także częste zjawisko w dziale mleczarskim. Jogurty o najniższej zawartości owoców najczęściej mają narysowane wielkie, świeże, czerwone czereśnie. Projektowanie opakowań powinno być uczciwe, tak aby nie oszukiwać klientów.

Sprawdź: http://www.iveno.eu/kalendarze-ksiazkowe-tygodniowe

Comments are closed .