> Uncategorized > Obecność firm w sieci – konwersja

Obecność firm w sieci – konwersja

Posted on | Możliwość komentowania Obecność firm w sieci – konwersja została wyłączona

E-marketing w dwudziestym pierwszym wieku jest jedną z najważniejszych gałęzi promocji. Miliony z nas, dzień w dzień siadają przed komputerami i przeglądają strony WWW. Wyskakujące okienka, przeszkadzające plansze, reklamy po bokach stron – to jest właśnie e-marketing (sprawdź: konwersja). W czasie tak szybko rozwijających się gospodarek oraz postępującej cyfryzacji świata, reklamodawcy zrobię bardzo wiele, jeżeli nie wszystko, abyś zobaczył ich reklamę i zainteresował się nią. Będą w pełni szczęśliwi, o ile jeszcze skorzystasz z ichniejszym usług albo kupisz ich towar. Kluczem do tego jest odpowiednie pozycjonowanie stron www. Co się kryje za tym hasłem? Pozycja danej strony internetowej w wyszukiwarkach. Im wyżej, na niższej stronie (szczytem szczęścia jest pierwsza strona w wyszukiwarce Wyszukiwarkę) tym całkiem dobrze, tym więcej ludzi zobaczy tą stronę, tym więcej ewentualnych kontrahentów przyciągnie jakaś reklama (konwersja). Innym bardzo znanym sposobem w e-marketingu jest mailing reklamowy. Dla nas – odbiorców – jest to w dużej liczbie przypadków intuicyjny spam, bo co nas obchodzi super kredyt hipoteczny, jeżeli już posiadamy jeden lub super drogi produkt, na który nas teraz nie stać? Cóż, reklamodawcy liczą na to, że ichniejszym reklama trafi choćby do kilku kontrahentów, którzy akurat mogą być zainteresowani ichniejszym usługą. Może nie jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ produkuje multum nikomu niepotrzebnego spamu, niemniej jednak skoro cały czas taki maile dostajemy, musi to być efektywne. Tak wygląda reklama w dzisiejszym świecie, opiera się ona na marketingu on-line, przeważnie poprzez strony www.

Polecam ujrzeć: strony www.

Comments are closed .