> Uncategorized > Reklama firmy od A do Z

Reklama firmy od A do Z

Posted on | Możliwość komentowania Reklama firmy od A do Z została wyłączona

Projektowanie opakowań to bardzo ważny krok – należy go wykonać w sposób przemyślany. Opakowanie jest na prawdę bardzo często – o ile nie za każdym razem – pierwszym kontaktem produktu z klientem. A wszyscy wiemy, jak ważne jest pierwsze złudzenie.

Nigdy nie mamy drugiej szansy, by zrobić pierwsze wrażenie (więcej: projektowanie graficzne). To, jak zaprojektowano opakowanie, jak zapakowano produkt, ma zasadnicze znaczenie dla budowy u klienta tak zwanej percepcyjnej wartości produktu. Nigdzie indziej projekt wizualny nie wymaga od użytkownika natychmiastowej reakcji emocjonalnej tak jak między półkami. W tłumie konkurujących ze sobą produktów opakowanie musi przyciągnąć uwagę konsumenta, w ułamku sekundy opowiedzieć historię zawartości, wzbudzić zaufanie odbiorcy i przekonać go do wzięcia produktu do ręki i dokonania zakupu.
Projektowanie graficzne – znaczenie
Projektowanie jest jednym z kluczowych elementów gospodarki cyrkulacyjnej. Jest to sedno cyrkularności. Tradycyjne projektowanie (jak także tradycyjna konsumpcja) ma na celu wyłącznie zaspokojenie potrzeb użytkownika końcowego. Jeżeli już myślimy o projektowaniu dla gospodarki cyrkulacyjnej, musimy poszerzyć nasze horyzonty. Musimy brać pod uwagę nie tylko użytkownika końcowego, ale również wpływ naszego projektu na wszystkie aspekty i interesariuszy. Powinniśmy też zidentyfikować i zająć się wszelkimi niezamierzonymi konsekwencjami naszego projektu. W projektowaniu opakowań często brakuje szczerości w określaniu, czym szczegółowo jest oferowany przez nas produkt (źródło informacji: dowiedź się więcej o projektach graficznych). Jednym z największych błędów projektowych jest przedstawianie produktu jako zbyt doskonałego i raczej nierealistycznego. Na prawdę bardzo często widzimy na półkach sklepowych, że na niektórych opakowaniach znajdują się herbatniki, które są oblane dużą ilością czekolady. De fakto w tym przypadku najczęściej kupujemy zwyczajne herbatniki, a czekoladę musimy bez wątpienia dodać sami. Jest to również częste zjawisko w dziale mleczarskim. Jogurty o najniższej zawartości owoców najczęściej mają narysowane wielkie, świeże, czerwone czereśnie. Projektowanie opakowań powinno być uczciwe, tak by nie oszukiwać klientów.

Warto sprawdzić: https://www.iveno.pl/kalendarze-ksiazkowe-a4

Comments are closed .