> Uncategorized > Reklama w Internecie – e-marketing

Reklama w Internecie – e-marketing

Posted on | Możliwość komentowania Reklama w Internecie – e-marketing została wyłączona

Współcześnie Internet jest coraz istotniejszym elementem mojej kultury, a w związku z tym odgrywa także istotną rolę w marketingu. Reklama nadaje cielesny kształt pragnieniom, zapowiada ichniejszym możliwe spełnienie (dzięki posiadaniu jakiegoś produktu). Reklama stała się współcześnie narzędziem perswazji i manipulacji społecznej o podobnej sile oddziaływania do politycznej perswazji.
Jej niebezpieczeństwo opiera się przede wszystkim na obietnicy lepszego życia i świata, łatwości dostępu do różnorodnych dóbr , a dodatkowo powszechności. Reklama stała się nieodłącznym elementem mediów, natomiast jej skuteczność zależy głównie od tego, ilu użytkowników ją zobaczy i zapamięta (konwersja). Obecnie dlatego w dobie Internetu szczególnie dużą rolę odgrywają fachowo zrobione strony internetowe oraz dodatkowo atrakcyjne, przyciągające uwagę odbiorców strony www. E-marketing jest w chwili obecnej jedną z najbardziej rozpowszechnionych metod promocji, ponieważ nasza aktywność w dużej mierze przeniosła się do przestrzeni wirtualnej, a w związku z tym reklama również musiała dopasować własne sposoby oddziaływania (strony www). Reklama niejako otacza odbiorcę przy pomocy obrazu, dźwięku i literalnego sensu przekazu. Język reklamy jest zatem zespołem zintegrowanych działań językowych i pozawerbalnych. Reklama, choć ma sprawiać wrażenie spontanicznej, jest wcześniej przygotowywana, a zatem także witryny internetowe muszą być skutkiem dokładnych, zaplanowanych działań, dzięki którym producent dotrze do odbiorcy i nawiąże z nim kontakt.

Więcej: konwersja.

» Tags: ,

Comments are closed .