> Uncategorized > Wizerunek firmy a sprzedaż produktów

Wizerunek firmy a sprzedaż produktów

Posted on | Możliwość komentowania Wizerunek firmy a sprzedaż produktów została wyłączona

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami finansowymi. Ich internetowa reklama nie przynosi żadnego pożytku. Dosłownie setki tysięcy wykorzystanych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.

Jeżeli duża firma notuje straty, to coś nie działa prawidłowo. Wtedy wyszukuje się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co wielokrotnie duży brand podejmuje decyzję o pełnej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie szukają wykonawców do nowych projektów graficznych. Poszukują kreatywnych agencji reklamowych z w pełni odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie w pełni nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma wytworzyć się zupełnie inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to trzeba wyciągnąć z tego niewypału jak zdecydowanie najlepsze wnioski i zacząć na nowo. Taką decyzję podjęło już wiele światowych marek. Wydaje się więc, że taki kierunek może być też dobrą drogą dla niewielkich firm, które notują od dłuższego czasu jedynie regres i marketing online nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź wykwintne projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu. Należy natomiast posiadać na uwadze, że czasami wystarczy drobna zmiana, by klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Stąd też nie należy wyciągać pochopnych wniosków. Całkiem możliwe, że w naszym przypadku wystarczy wyłącznie poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?

Dodatkowe informacje: whiteart.pl/kontakt

Comments are closed .