> Uncategorized > Negatywny marketing dla firm

Negatywny marketing dla firm

Pozytywny marketing nie w każdej chwili przynosi rewelacyjne efekty. W pewnych sytuacjach mimo usilnych starań nie jesteśmy w stanie zagwarantować właściwych efektów.

Gdy konkurencja ma nad nami de fakto ogromną przewagę, całkowicie jasne jest, że będziemy chcieli się tej przewagi pozbyć. W ten teraz sposób musimy postępować, jeżeli chcemy znaleźć na rynku miejsce dla siebie i dla swojej firmy. Czarny PR może w tym pomóc. Czym on jest? Tego dowiesz się już za chwilę.
Otóż takim PR nazywamy negatywne funkcjonowania marketingowe, które wymierzone są w inną markę. O ile nie możemy przyciągnąć do siebie konkurencji za pomocą pozytywnych opinii o naszej firmie, a środowisko jest hermetyczne, to w takim przypadku konieczne jest posługiwanie się w całości innym modelem. Jest nim czarny marketing, czyli zupełnie inaczej próba zdetronizowania konkurencji za poradą umieszczania w internecie negatywnych informacji o danej firmie czy firmach. Posłużymy się tutaj przykładem. Posiadamy dwie restauracje i każda z nich jest dobra, każda posiada klientów i dobrą opinię, ale jedna pragnie być lepsza. Co powinna w takiej sytuacji zrobić. Otóż musi podjąć funkcjonowania, które zmierzą do postawienia w złym świetle restauracji konkurencyjnej. O ile tak zrobi i klienci odwrócą się od tej drugiej firmy, to całkiem zrozumiałe będzie, że taka firma jest wtedy na wygranej pozycji. Otóż w sytuacji, kiedy zastosuje się taki model postępowania, efekty mogą przejść nasze najśmielsze oczekiwania i o to w tym momencie chodzi. Czarny reklama szeptany ma możliwość się stać tajną bronią naszej firmy.

Sprawdź: negatywne opinie.

Dodaj komentarz